Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You read a book and I read a newspaper."

Tłumaczenie:Czytacie książkę a ja czytam gazetę.

3 lata temu

5 komentarzy


patham

dlaczego liczba mnoga "czytacie"? domyślnie powinna być raczej l.poj.

3 lata temu

kamal30

Nie ma nic "domyślnie" - po takim zdaniu nie da sie określić czy you znaczy ty czy wy

3 lata temu

kamal30

Wymowa pierwszego czasownika "read" daje do zrozumienia, że chodzi o czas Past Simple! /red/

3 lata temu

przem95

Zdecydowanie pierwsze read to /red/ więc ewidentnie czas przeszły

3 lata temu

nbdubiel17

You to ty i wy obie formy są poprawne Duolingo nie jest doskonałe

3 miesiące temu