"Wie houdt van eten?"

Vertaling:Who likes to eat?

3 jaar gelden

7 opmerkingen


mvandelogt

Who likes to eating moet kunnen! Toch??

3 jaar gelden

Simius
Simius
Mod

Nee, dat is geen goed Engels. Je kan zeggen:

  • Who likes eating? of
  • Who likes to eat?

Dat zijn de twee manieren waarop het hele werkwoord wordt aangegeven in het Engels. Je ziet nooit "to" en het achtervoegsel "-ing".

3 jaar gelden

MarcelvanB

Who likes food

2 jaar gelden

xArzootjuh

Ze bedoelen hier met 'eten' al werkwoord. Maar ik begrijp dat het niet echt duidelijk is.

1 jaar gelden

AlegandroPineda

Ik drukte op who likes eating maar het werd fout gekeurd

2 jaar gelden

xArzootjuh

Je moet meerdere antwoorden geven.

1 jaar gelden

Robinnn123

Ik had: "Who is liking food?"

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.