"Thepopulationdrinkswater."

Tłumaczenie:Ludność pije wodę.

3 lata temu

14 komentarzy


Majuska1

Hahah, nic nie powiedzialam i mi zaliczyli ;D

3 lata temu

MarlenaJar2

dlaczego jest koncowka drinkS dla population?

3 lata temu

buskes76

Po polsku też nie powiesz "Ludność (/populacja) piją wodę" tyko "... pije wodę" - czyli 3 os l. poj. !

2 lata temu

bardakp

3 os lp w present simple dodajesz "s" do czasownika lub " es"

3 lata temu

BigniewWoc

A populacja to nie mnoga?

2 lata temu

Przemek_Szymik

"The population drinkS" = "ta konkretna populacja pije" => liczba pojedyncza                                 "The populationS drink" = "te populacje piją" => liczba mnoga

2 lata temu

milufilu

A nie moze byc spoleczenstwo...?

2 lata temu

Yzalbe
Yzalbe

Społeczeństwo to "society".

2 lata temu

Chomiczek3456

A dlaczego nie sok? Pozdrawia Chomik ;D

7 miesięcy temu

paula754864

Napisałam ,,ludzie piją wodę'' i nie zaliczyło

1 rok temu

hubert1337

a to ciekawe...

3 lata temu

Dani7Kaka

W poprzednim zadaniu pisało "pija" napisałem "drink"i było źle, teraz jest w przykładzie podane słówko "drinks" przetłumaczyłem "pija" i źle O.o o co tu chodzi?

3 lata temu

Przemek_Szymik

Bo napisałeś "drink" zamiast "drinks". W 3 osobie l.poj. dodajemy -s

3 lata temu

Wacek69

Jesli juz, to bylo napisane...

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.