Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The population drinks water."

Tłumaczenie:Ludność pije wodę.

3 lata temu

8 komentarzy


Majuska1

Hahah, nic nie powiedzialam i mi zaliczyli ;D

3 lata temu

MarlenaJar2

dlaczego jest koncowka drinkS dla population?

3 lata temu

buskes76

Po polsku też nie powiesz "Ludność (/populacja) piją wodę" tyko "... pije wodę" - czyli 3 os l. poj. !

2 lata temu

bardakp

3 os lp w present simple dodajesz "s" do czasownika lub " es"

3 lata temu

BigniewWoc

A populacja to nie mnoga?

2 lata temu

Przemek_Szymik

"The population drinkS" = "ta konkretna populacja pije" => liczba pojedyncza                                 "The populationS drink" = "te populacje piją" => liczba mnoga

2 lata temu

milufilu

A nie moze byc spoleczenstwo...?

2 lata temu

Chomiczek3456

A dlaczego nie sok? Pozdrawia Chomik ;D

2 miesiące temu