A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"That will not happen."

Fordítás:Az nem fog megtörténni.

3 éve

8 hozzászólás


zsalica
zsalica

Nem az fog történni

Ez most miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

That is not what will happen.

3 éve

zsalica
zsalica

Még mindig nem értem a csökött agyammal nem sikerült felfognom a magyarázatodat. :)

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az "Az nem fog megtörténni" és a "Nem az fog megtörténni" magyar mondatok nem ugyanazt jelentik. Angolban ugyanez a helyzet,.

3 éve

zsalica
zsalica

Én nem érzek akkora különbséget, de biztos igazad van, Ma még ezen elrágódom egy kicsit. Köszi a magyarázatod. További szép délutánt kivánok.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igen jelentős különbség van...

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Én ugyanebben a cipőben jártam, így megpróbálom paraszti ésszel értelmezni ezt a mondatoz " That is not what will happen." Az nem az ami történni fog.

3 éve

Shirou17

Mert az angol szöveg azt jelenti hogy "Az nem fog megtörténni"

A te mondatod igy hangzana angolul "That is not what is going to happen"

11 hónapja