Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Co když neuspěju?"

Překlad:What if I fail?

před 3 roky

10 komentářů


svo1
svo1

Nešlo by "What when I fail?"

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Ne. Zní to otřesně. Ngrams 0, google snad 2 zásahy proti statisícům s if.

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ono tim pouzitim §when§ naznacujete, ze urcite neuspejete a co teda pak. Tam neni vubec to vahani, co kdyz...

před 3 roky

Palvinie

to by se dalo přeložit "co až selžu?" tzn. že si je člověk jistý, že selže...

před 3 roky

tenhobi
tenhobi

If - možná selžu, možná ne

When - určitě jednou selžu

před 2 roky

jezikaca1

hm. neuspěju je budoucí čas. tohle je spíš: co když to kazím?

před 7 měsíci

Filomena.Prvni

V ČJ sloveso "neuspět" jinak nežli v čase budoucím nelze použít. Vaše nabídnutá věta nedává smysl. Musela by být: "Co když to zkazím?"

před 3 měsíci

Marian348349

Přeložil jsem to "what if I will not reach". Rozuměli by mi? Použít tlačítko si netroufám :)

před 6 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Reach znamená dosáhnout na něco/něčeho.

před 3 měsíci

Marian348349

Děkuji, máte pravdu, je to o něčem jiném.

před 3 měsíci