"We watched it together."

Tłumaczenie:Obejrzeliśmy to razem.

3 lata temu

5 komentarzy


ProPhecy9

A oglądnęliśmy to razem , zamiast obejrzeliśmy to jest błąd po Polsku ? czy poprawne tlumaczenie powinno byc?:D

3 lata temu

TheKubaPolska

A tłumaczenie : Zobaczyliśmy to razem dlaczego jest niepoprawne?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ czasowniki zobaczyć/widzieć (=see) oraz oglądać (=watch) mają różne znaczenia.

3 lata temu

Ryszard466485

Oglądaliśmy, czy obejrzeliśmy?

10 miesięcy temu

dlouhy1
dlouhy1

A we watched THIS together to w jakich sytuacjach?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.