A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Meg fogom oldani a problémát."

Fordítás:I am going to solve the problem.

3 éve

3 hozzászólás


Szab
Szab

Mi a különbség a solve és a resolve között? Elvileg mindkettő jó itt. De mégis mi a különbség?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "resolve" elsősorban a probléma lezárását jelenti, jórészt függetlenül a lezárás mlyenségétől. A "solve" inkább megoldást jelent, azaz hogy a problémát sikeresen oldottuk meg.

3 éve

bela0830

kérek hangot!

2 éve