1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My last twenty years"

"My last twenty years"

Çeviri:Benim son yirmi yılım

February 3, 2015

24 Yorum


muhammetmirik

20 yazdım yanlış diyor, illa yazıyla mı yazmamız lazım


ilkergrcan

"Benim son 20 yılım" doğru cevaplar arasına eklenmeli


incikin_

Soru cümlesinde olduğu gibi 20'yi rakam yerine harfle yazarsanız kabul ediyor.


VolkanKati

Bende öyle yaptım


xxnjcs

yav kardesim orada "20" yazmıyor "yirmi" yazıyor. senden tam olarak yazılanı tercüme etmeni istiyor. kısaltma, eş anlamlısı vb abuk subuk şeyler yapmanı istemiyor. yazıysa yazı, sayıysa sayı. ne bu gereksiz muhalefet olma çabanız aq


mucohit

Şimdiye kadar bir çok kez sayıyla yazdım kabul etti ancak bu kez "20" yazınca etmedi. Arada bir fark mı var?


esraycr

Yani arada rakam kabul edip arada etmemesi tuhaf


farukkomur

az önceki soruda "benim son 20 yılım"ı kabul etti ama şimdi kabul etmiyor. illa rakamla değil de yazıyla yazmamı istiyor. Bunu da kabul edecek şekilde düzeltilmeli cevap alternatifleri.


DeryaTirya

Bazen rakam olarak yaziyorum digru bazen degil


bonmen

BU BÖLÜMDE DE DİĞER BÖLÜMLERDE OLDUĞU GİBİ RAKAMLARIN KABUL GÖRMESİ GEREKMEKTEDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...


Yigit_Karaca

20 neden kabul edilmiyor?


PKira

Last önce demek değil mi? Neden son diyor


SemanurHas3

Last son ve geçen anlamindadir ago önce dir


MrtGdkl

bence rakamlarla yazılanı kabul etmeli, .


ulas41270

yil yerine sene yazdim kabul etmedi


MehmetAliBey7733

Müneccim misin lan sen gaybı haber veriyon, pis civciv!


TahaKaplan5

Herkes dualingo,da nerde


Fatih_Polat

doğru yazdım yanlıştır diye geç e basdım çok pişmanım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.