1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not see, do not hear, d…

"I do not see, do not hear, do not speak."

Çeviri:Ben görmem, duymam, konuşmam.

February 4, 2015

23 Yorum


Atahan458844

3 meymun

August 26, 2016

NedaSuedaSahin
July 8, 2018

Burakdc

‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍      ‍     

April 6, 2019

Resul-

Katiliyprum

May 13, 2019

aslan.ilker

Memati

September 20, 2019

cemyav

şimdiki zaman nasıl yapacağız? Bazı cümlelerde hem şimdiki zaman olarak çevriliyor hem geniş zaman olarak çevriliyor. Mantık nedir?

September 9, 2016

Mus-Ab1

Ben gormem ben duymam ben konusmam yazdim olmadi bu ne yav

March 9, 2017

Emre359071

Memati'den de bir replik bu, bu arada... :)

March 15, 2017

HikmetKema

Görmem, duymam, konuşmam dedim kabul etmedi. İla cümlenin başında ben mi demek gerekiyor. Zaten aynı anlama geliyor.

April 17, 2017

EngChild

Bencede... "Ben" demesekte olması lazım

March 14, 2018

Dilruba-Forever

Hayir

May 25, 2019

Haluk_Barin

-- ben görmüyorum, duymuyorum, konuşmuyorum.-- kabul etmedi neden??

June 27, 2017

IKnowIAmAw

Ing kullanmali.ornk feel+ing feeling=hissediyor

April 10, 2018

Tenzilay

Senin çevirin şimdiki zaman olmuş. -ing kullansaydı cümlen doğruydu.

July 10, 2018

Dilruba-Forever

O cumlede -ing takisi yok o yuzden

May 25, 2019

VolkanKozi

Anca öyle mutlu olunur bu devirde

February 19, 2018

Abdurrahma560613

unfortunately!

December 8, 2018

Mehmetince14

Farkli

April 30, 2018

Yksel507514

İŞİTMEM and. DUYMAM. Are the same in turkish.

September 16, 2018

baturhan17

Ben duymam görmem konuşmam yazdim olmadi

January 5, 2019

Merve400136
February 5, 2019

NergisTAYL

Görmüyor işitmiyor konuşmuyorum yanıtı doğru olmalı.

February 7, 2019

gnrcrnftks

Ne fark var AQ

June 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.