Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We do not like change."

Traducere:Nouă nu ne place schimbarea.

acum 3 ani

4 comentarii


hat3integria

n-ar trebui sa fie "we do not like THE change"?

acum 3 ani

Johanna_Blue

"Change" e un termen abstract... e ca "i hate yellow" sau "i love hugs"... chiar daca spui "nu-mi place galbenul", n-ai sa zici in engleza, "i don't like the yellow" chiar daca in romana e articulat

acum 2 ani

hat3integria

multumesc!

acum 2 ani

Bokkanilla

Dacă versiunea engleză este la singular...n-ar trebui ca cea românească sa fie la fel? E ușor confuz...

acum 1 an