"Ce culoare au pantofii ei?"

Traducere:What color are her shoes?

February 4, 2015

20 de comentarii
Această discuție este blocată.


Costinela5

De ce "are "si nu "have" ?


WarsawWill

Lucrurile nu "have" culori în engleză. Aici folosim verbul "be":

"What colour is an elephant?"
- Ce culoare are un elefant?


bog2015

traducere: ce culoare sunt pantofii ei. este corect verbul a fi. traducere: ce culoare au pantofii ei. este corect verbul a avea.

sau sunt bune ambele in cazul de fata?? nu inteleg de ce este bine doar cu verbul a fi.


Dorin27

Fraților! Posesie sau neposesie, chiar nu mă interesează! Întrebarea a fost: "Ce culoare au pantofii ei?" au=have, nu "Ce culoare sunt pantofii ei! sunt=are! Simplu și la obiect! Trimit raport! (oricum trimit degeaba)


Cami835488

Atunci, corect era sa se pună intrebarea: ce culoare sunt pantofii tai?... ca sa nu fim induși în eroare


Andrei.Costin

Corect mi se pare: "What color does her shoes have?".


WarsawWill

Lucrurile nu "have" culori în engleză. Aici folosim verbul "be"


Gabijugi371

Culmea ,dacă dați clic pe cv "au " ei dau ca traducere pe "have" dar cand colo acceptă "are". Incredibil cat de ......sunt aici. :))))


TomaIonMihai93

Așa ciudată este uneori limba engleză.


SP6qh1xf

Ma intreaba ce culoare au si cere raspunsul ce culoare sunt! Pai nu e asta bataie de joc ?


Invatacum

Întrebarea este:Ce culoare au pantofii tai


BOYKA730

Corect mi se pare ca este "have" nu "are "...aplicatia asta deja devine de rahat.


Cristian828172

What color do her shoes have? Daca vreti sa folositi verbul to have-a avea


TheQueen_Cat

Am scris what color is her shoes

Si mia dat gresit va rog sa ini spuneri daca am scris gresit undeva


TheQueen_Cat

De fapt am scris What is the color of her shoes?

Si mia dat gresit va rog sa imi spuneti unde am gresit


Rudolf667269Rudi

Au= have ; sunt = are


PatruIon

Da hotărăștete băă cîlț!! 'AU' s-au ' 'SÎNT' din propoziția noastră reese că


PatruIon

..."ce culoare AU pantofii"nu sînt


PatruIon

...cu papagalii nostrii in frunce, un pri ceput vindea icoane și ce sa vezi vine frusina admiră citeva pozw


PatruIon

...o bătrânică se opri în fata bisericii unde se vindeau icoane, se uită, se uită se oprește la două, îl întreabă pe vînzător mamă cine este ăsta și cît face, comerciantul ăla e sf.arhanghel si cotă un pol și ăsta sf.gheorghe și tot un pol este, stătu băbuța se uită la icoane,se uită la gîgă vînzătorul puse jos icoanele și zise apooooi muuuikă ori sf. arhanghel ori sf.gheorghe toot un drac nu mai iau și plecă...

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.