A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az út a térre vezet."

Fordítás:The road goes towards the square.

3 éve

8 hozzászólás


tien761

the way goes to the square. Miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ha konkrét útról van szó, akkor a "road" sokkal jobb.

3 éve

tien761

Köszi!

3 éve

Agicatz

És a "route" miért nem jó?

3 éve

kachyta
kachyta

asszem azért mert az országut..... ha jól tudom...

3 éve

blackpityu

Útvonalat jelent.

3 éve

Lincolnbrahm

mi a különbség a toward és a towards között?

10 hónapja

vasvariistvan

Azt hiszem semmi.

1 hónapja