"I tried to avoid conflict."

Traducere:Eu am încercat să evit conflictul.

February 4, 2015

7 comentarii
Această discuție este blocată.


GabiVanghele

De ce nu "to avoid the conflict"?


fliurta

Da. Aceeași întrebare pun și eu!


Stefan_Chirila

Eu am încercat să evit un conflict. Văd că nu e acceptat.


geominerali

iar invatam papagaliceste!!!


Gabijugi371

Nu ma mai miră nimic. Dar sa nu ai respect pt propriul Site si pt cei care platesc imi pare de .... Mai vor și bani. :)))))


BA0LaFSa

Raspunsul pare a nu fi bun, in romaneste trebuie sa raspundem ARTICULAT !Cum nu se cere ARTICULAT, ar trebui sa raspundem UN CONFLICT.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.