"İngilizceden Fransızcaya."

Çeviri:English to French.

3 yıl önce

13 Yorum


Muhammed_Sefa

''to french from english'' neden olmadı.

3 yıl önce

MuratDemir874747

From ... to olur kalıp bu from english to french

3 yıl önce

ServetHaka

From english to french olmaz mı

2 yıl önce

Emma-lee93

Olur.

2 yıl önce

GkhanKktil

English through french olmazmı ?

3 yıl önce

Emma-lee93

Through'nun "İÇİNDEN, bir baştan diğer uca" gibi anlamları var. Türkçedeki -den ekini ancak "to" ile sağlayabilirsin burada :) soyut bir şey old to kullan derim somut old ise through -den/-dan anlamı katmak için. Örnek: "we went through the tunnel"=tünelin içinden geçtik, "she learned everything from philosophy to chemistry"=felsefeden kimyaya her şeyi öğrendi.

3 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Ancak monday through friday gibi bir örnek de var programda. Somut olmayan bir örnek sanırım bu. Teşekkürler.

3 yıl önce

GkhanKktil

hmm anladım teşekkürler :)

3 yıl önce

Davut.Yasin

iki dilinde başlarına ''the'' ekledim hata yedim. Neden?

1 yıl önce

ferdi48130

Şıklarda niye baş harfler F büyük e küçük kafamı karıştıttıttırmayın :)

2 yıl önce

mustafaabcsamet

too nasıl kullanılır birisi açıklayabilir mi acaba ?

2 yıl önce

Javert9
Javert9

:)

1 yıl önce

YaseminYLD297799

aynı soruyu daha demin to french from english diye cevapladım french to english olarak gösterdi. şimdi gösterdiği gibi cevapladım yine yanlış kabul etti.bu cevabı verdi anlamadım.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.