"İngilizceden Fransızcaya."

Çeviri:English to French.

3 yıl önce

13 Yorum


Muhammed_Sefa

''to french from english'' neden olmadı.

3 yıl önce

MuratDemir874747

From ... to olur kalıp bu from english to french

2 yıl önce

ServetHaka

From english to french olmaz mı

2 yıl önce

Emma-lee93

Olur.

2 yıl önce

GkhanKktil

English through french olmazmı ?

3 yıl önce

Emma-lee93

Through'nun "İÇİNDEN, bir baştan diğer uca" gibi anlamları var. Türkçedeki -den ekini ancak "to" ile sağlayabilirsin burada :) soyut bir şey old to kullan derim somut old ise through -den/-dan anlamı katmak için. Örnek: "we went through the tunnel"=tünelin içinden geçtik, "she learned everything from philosophy to chemistry"=felsefeden kimyaya her şeyi öğrendi.

3 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Ancak monday through friday gibi bir örnek de var programda. Somut olmayan bir örnek sanırım bu. Teşekkürler.

3 yıl önce

GkhanKktil

hmm anladım teşekkürler :)

3 yıl önce

Davut.Yasin

iki dilinde başlarına ''the'' ekledim hata yedim. Neden?

1 yıl önce

ferdi48130

Şıklarda niye baş harfler F büyük e küçük kafamı karıştıttıttırmayın :)

2 yıl önce

mustafaabcsamet

too nasıl kullanılır birisi açıklayabilir mi acaba ?

2 yıl önce

Javert9
Javert9

:)

1 yıl önce

YaseminYLD297799

aynı soruyu daha demin to french from english diye cevapladım french to english olarak gösterdi. şimdi gösterdiği gibi cevapladım yine yanlış kabul etti.bu cevabı verdi anlamadım.

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.