A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The shoes"

Fordítás:A cipők

3 éve

8 hozzászólás


sarkozipeter

Azt írtam hogy a cipők,the jelzőt gyakran ki se írjuk,, akkor miért nem fogatta el?

3 éve

Maci1946

A "the" nem jelző, hanem határozott NÉVELŐ!

3 éve

Phineas11

Nem tudom

3 éve

CojocriuBi1

Akkor te HŰJE VAGY !!!!!!!!!!!!!!!! Vagy inkább BALFASZ

6 hónapja

krisztoferadam

azért mert egy szónak angolba több értelme van mert ha cipő akkor shoe ha egy pár akkor viszont shoes de az csak annyit jelent hogy cipő és kész.

3 éve

kevin72733

De

1 éve

CojocriuBi1

HŰJE VAGY KERTI MILÁN ARIEL

6 hónapja

PterTar3

A helyes alak: hülye.

1 hónapja