1. Forum
  2. >
  3. Topic: Danish
  4. >
  5. "Vi har noget at fortælle dig…

"Vi har noget at fortælle dig."

Translation:We have something to tell you.

February 4, 2015

10 Comments


AugustLindemer

Vi er ikke dine rigtige forældre.


mizinamo

Oh my, that was good!


-Zorua-

You're a wizard, Harry.


PatrickDaSilva

Vi er ikke menneskelige. Vi er bjørne!


sjolsen

Eller er vi dansere?


Karilighed

Ja! Jeg er en Bjørn! (Det er mit efternavn hahaha)


LukaMatak

Tager du min hjul og løber væk??


soniawaite

Because nogen is somebody and noget is something.


dimitris74

why not "vi har nogen at fortælle dig"?


ycUvuSap

From an answer of soniawaite, misplaced: Because nogen is somebody and noget is something.

Learn Danish in just 5 minutes a day. For free.