Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Cześć!"

Tłumaczenie:Hi!

3 lata temu

12 komentarzy


Julita741648

Hello to jest poprawna odpowiedź

3 lata temu

Maks756137

Nawet bobas wie jak się pisze Hello.

1 rok temu

nika2210

Hay nie zalicza

11 miesięcy temu

EmooWiki121

Hello my name is Wiktoria

2 lata temu

ciszok

Ewhnp

10 miesięcy temu

Marcin.123

Wlo

10 miesięcy temu

barti62

To zależy o co im chodzi.bi są sea znaczenia Cześć

2 lata temu

Julia867215

jnhh

1 rok temu

majeranek3

N hkjjjjjJhhhhhhvAAAA!!!#@1$/$;$$##$# 2)

-19M,

1 rok temu

Malyszzz

czemu HI jest zle ?

3 lata temu

Phoenix1221

'Hello' znaczy 'cześć' , a 'hi' oznacza coś w tym stylu, co po polsku 'hej'.

3 lata temu

karrosia

Ja nie wiem ale gdy tak napisałam tam w zadaniu by to przetłumaczyć to napisałam hi i mi zaliczyło tylko pisało że jest też inna możliwość czyli hello

3 lata temu