1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The boy had come from school…

"The boy had come from school."

Traducere:Băiatul venise de la școală.

February 4, 2015

16 comentarii


D3XT3RY0NuT

Eu aud și articolul hotărât „the” în fața substantivului „school”. Altcineva care are aceeași problemă? Totuși dacă folosesc pronunția mai lentă, se aude corect.


D3XT3RY0NuT

Pot confirma că s-a auzit bine pe 8.I.2019.


GabrielNis12

In exercitiul bazat pe textul scris, in care coloana sonora e unica, fara alternativa de redare lenta, se aude si "the".


IonPopescu20

Și eu aud aceleași probleme.


IonPopescu20

Și eu aud"the"înaintea substantivului"school"numai la pronunțarea normală;la cea lentă nu se pronunță.


DanielaDanitzu

in audio este de fapt "The boy had come from THE school" se aude clar "the" - ar trebui revizuit raspunsul corect


D3XT3RY0NuT

Înregistrarea audio trebuie schimbată. Substantivul „școală” nu este însoțit de articolul „the” decât dacă se vorbește despre o școală particulară.

  • He went to school = El a mers la școală.
  • He went to the biggest school in the city = El a mers la cea mai școală din oraș.

mishuletz

Undeva sus e scris " imperfect", insa traducerea in romaneste e " mai mult ca perfectul"! Care e, deci, titlul capitolului?


galexa13

Titlul capitolului e gresit aici.Titlul corect e mai mult ca perfectul,s-a specificat la alte comentarii.


MinoCo1

A veni cu a sosi nu e totuna?


geo323984

Titlul este mmcp... nu stiu unde ati văzut imperfect....


valentinafghij

Si eu aud "from the school "


MunteanuAl16

Și ei am auzit "the" înainte de "school"


mircea98ro

De atat timp e problema asta si inca nu au rezolvat-o.


MirelaCorlaci

Nu inteleg ce este gresit.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.