1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "At least you are not alone."

"At least you are not alone."

Çeviri:En azından sen yalnız değilsin.

February 4, 2015

4 Yorum


ufukgencturkoglu

You are not alone at least yazsak olmaz miydi? At least ille de basta mı olmalı?


savas67560

Sondada olur. Zarflar sona ve basa yazilabilir. Sıklik zarflari ozneden sonra ve cumlenin zamanina gore yardimci fiilden sonra kullanabiliriz. fakat buradaki cumleleri yazdigi gibi cevirmeliyiz.


MlpRainbow5

Ben buraya raskele dokundum ve meğer çok zor olacak birşeye dokunmuşum.


XbtP1

büyük harfle yazdığım için mi yanlış lütfen bizleri ingilizceden soğutmayın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.