"I have no problems."

Traducere:Eu nu am nici o problemă.

February 5, 2015

21 de comentarii
Această discuție este blocată.


MariaElenaDiana

dar ''problems'' nu este la plural? la singular era ''problem''...


Dosaru1

Se scrie corect "nicio" , nu "nici o"


Johanna_Blue

Acum cativa ani nu era asa


alina_castrasan

De ce nu e corect n-am?


Antosciuc

Problems-plural, dar imi spune ca este problemă


PascalAndrei9

De ce nu este bun "n-am"


MaryIoana1

Cred ca suna mai bine n-am probleme decât n-am nici o problema


fliurta

Eu nu am probleme.


geluzah

Eu n-am probleme!!!


Vlad95024

De ce nu e "I do not have problems"?


Irinuza

Se acceptă și răspunsul: Nu am probleme.


Irinuza

P.s *traducerea


LidiaG2

Eu nu am probleme, asa e corect.


ontadumitr

eu n-am probleme !


ontadumitr

Eu n-am probleme !!!


fliurta

Sunt de aceeași părere Mary Ioana.


Gicu909983

Eu nu am probleme


scarlatpau

Este corect și nici o și nicio

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.