"Ihavenoproblems."

Traducere:Eu nu am nici o problemă.

acum 3 ani

16 comentarii


Dosaru1
Dosaru1

Se scrie corect "nicio" , nu "nici o"

acum 3 ani

Johanna_Blue

Acum cativa ani nu era asa

acum 3 ani

Cristina487802

nicio?

acum 2 ani

MariaElenaDiana

dar ''problems'' nu este la plural? la singular era ''problem''...

acum 3 ani

alina_castrasan

De ce nu e corect n-am?

acum 3 ani

PascalAndrei9
PascalAndrei9

De ce nu este bun "n-am"

acum 2 ani

MaryIoana1

Cred ca suna mai bine n-am probleme decât n-am nici o problema

acum 1 an

fliurta

Eu nu am probleme.

acum 2 ani

Antosciuc

Problems-plural, dar imi spune ca este problemă

acum 1 an

Anisoara615641

Eu nu am probleme

acum 1 an

geluzah

Eu n-am probleme!!!

cu 11 luni în urmă

LidiaG2

Eu nu am probleme, asa e corect.

acum 3 ani

ontadumitr

eu n-am probleme !

acum 3 ani

ontadumitr

Eu n-am probleme !!!

acum 3 ani

fliurta

Sunt de aceeași părere Mary Ioana.

cu 9 luni în urmă

IoanaAndre993958

:)))

cu 7 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.