"If you need my pants, take them."

Překlad:Potřebuješ-li mé kalhoty, vezmi si je.

February 5, 2015

23 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Nika210859

Pokud potrebujes me kalhoty, vezmi si je ???


FilipFoldy

Taky to tak mam ???!!


Radka56318

Jestli / Jestliže potřebujes moje kalhoty, vezmi si je. Tohle přece obojí je správně.


Govisek

Kde je v mé odpovědi chyba? "Pokud potrebujes moje kalhoty, tak si je vezmi". Předpokládám správně, že ve slově "tak - so"?


ValaCZE

Máte to dobře, přidáno.


Vera0289

Proč mi to neuznalo: ,,Když potřebujete mé kalhoty, tak si je vemte.“ ??


miroslavsvara

Proc ne: Jestli potřebuješ me kalhoty vem si je.


VeraSvoboda

"Když potřebuješ mé kalhoty, vezmi si je." Je naprosto správně česky a adekvátní anglickému textu


Elishkaaa

já si myslím, že if znamená spíš jestli ne když to by bylo when...každopádně "jestli potřebuješ mé kalhoty, vezmi si je." mi nebylo uznáno ani tak


Stoun5

Kdybys potřeboval mé kalhoty vezmi si je. Nebylo mi uznáno, ale já v tom nevidím chybu. Nebo se pletu?


ValaCZE

Podmiňovací způsob je tu špatně.


DadikCZ

Nemělo by to být, jestli potřebuješ? Protože -li, už se tak desetiletí nepoužívá a není gramaticky správně....


PaveCone

Když potřebujete = potřebujete-li


Kamila3721646

Kdybyste potřebovali mé kalhoty vezměte si je to má být správně ale řeklo mi to že je to špatně


ZdekaSchoo

Kdybyste není if


Slava435124

Fakt některé překlady nechápu. Musím si zapamatovat "Potřebuješ li


ZdekaSchoo

nemusíte, můžete napsat pokud, jestli, jestliže, když


Milan71106

Proč není uznáno ???


ZdekaSchoo

přidejte screenshot


Milan71106

To už přeháníte!!!!! Vem nebo vezmi, je ti v češtině jedno.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.