"Did your mother make this?"

Μετάφραση:Η μητέρα σου το έκανε αυτό;

February 5, 2015

7 σχόλια


Kots.Eva

"Το έφτιαξε η μητέρα σου αυτό;"Δεν έπρεπε να γίνει δεκτή;

February 5, 2015

yqEP11

Η μητέρα σας το έκανε αυτό;

November 26, 2018

MarsTheSoap

Προστέθηκαν και άλλες εναλλακτικές μεταφράσεις. Ευχαριστούμε.

February 22, 2019

uoLL8

Πάλι λείπει η λέξη "μάνα".

February 22, 2019

MarsTheSoap

Προστέθηκαν και άλλες εναλλακτικές μεταφράσεις. Ευχαριστούμε.

February 22, 2019

ISOYELA

Γιατί χρειάζεται το "το" έκανε αυτό"; Δεν φτάνει "έκανε αυτό";

March 17, 2019

uoLL8

Isoyela, το "κάνω" πρέπει να έχει ένα αντικείμενο/σκοπό. Η φράση χωρίς "το" "Η μητέρα σου (το) έκανε αυτό;" είναι στον αέρα. Αν πεις πχ "Η μητέρα σου έκανε αυτό το κέντημα;" η φράση βγάζει νόημα, αλλά "Η μητέρα σου έκανε αυτό", το ποιο; Το άρθρο "το" δίνει νόημα στην πρόταση αλλιώς η πρόταση είναι ημιτελής.

March 17, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.