"The crime is the same."

Fordítás:A bűncselekmény ugyanaz.

February 5, 2015

12 hozzászólás


Fec112763

Tessék angolul gondolkodni: The same: ugyanaz, és ugyanolyan. A bűnözés ugyanolyan. ( crime is több jelentéssel bír) Mivel csak ennek a kifejezésnek találtam értelmét, így beírtam, és simán elfogadta. :)

June 13, 2017

IstvanBorsanyi

Vajon mit jelent ez a mondat?

June 8, 2015

brigittacsilla

Semmivel se tudtam hasonlatossa tenni, bar tortem rajta a fejem.

November 8, 2015

barnak01

Tudna vki. egy magyarosabb fordítást írni? Én is kb. ezt írtam, de ezek a mondatok lógnak a levegőben.

February 5, 2015

EndreNagy0

a bűnök ugyanazok

February 24, 2017

sliderxy

Ugyanazon bűncselekmény?

March 13, 2015

Fapados

A bűneset ugyanaz. Jelentettem, mert szerinte rossz. Szerintem viszont jó.

April 25, 2015

Zsuzsizsuzso

Nekem is ez volt az első ötletem, de aztán nem kockáztattam. De szerintem ez szép magyar fordítás, és ez áll a legközelebb tartalmilag is.

December 13, 2015

olmik

Akármi legyek, ha nem prájm-ot mond

January 16, 2016

karak74

Mi dönthetjük el az "akármi" jelentését? Komolyan! Nem tudom, mióta hallgatod "a csajt", de hadd nyugtassalak meg: másfél év alatt nagyon hozzászokott a fülem a kiejtéséhez. Ma már ez okozza itt a legkisebb problémámat. (Pedig az elején hogy hate-tam a csajszit?!) Egyébként az egyik fülemben headsettel, nem túl jó PC hangszórókon is hallom a krájm-ot. A k szerintem hallatszik.

May 3, 2017

Sonsy6

Végre van egy mondat ebben a leckében, és az is ilyen. Megjegyzem a szótanulásra ott van a memrise.

July 14, 2017

ZskaJekln

Nekem miért nem?

October 23, 2017

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.