A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The crime is the same."

Fordítás:A bűncselekmény ugyanaz.

3 éve

12 hozzászólás


Fec112763
Fec112763

Tessék angolul gondolkodni: The same: ugyanaz, és ugyanolyan. A bűnözés ugyanolyan. ( crime is több jelentéssel bír) Mivel csak ennek a kifejezésnek találtam értelmét, így beírtam, és simán elfogadta. :)

1 éve

IstvanBorsanyi

Vajon mit jelent ez a mondat?

3 éve

brigittacsilla

Semmivel se tudtam hasonlatossa tenni, bar tortem rajta a fejem.

2 éve

barnak01
barnak01

Tudna vki. egy magyarosabb fordítást írni? Én is kb. ezt írtam, de ezek a mondatok lógnak a levegőben.

3 éve

EndreNagy0

a bűnök ugyanazok

1 éve

sliderxy

Ugyanazon bűncselekmény?

3 éve

Fapados

A bűneset ugyanaz. Jelentettem, mert szerinte rossz. Szerintem viszont jó.

3 éve

Zsuzsizsuzso

Nekem is ez volt az első ötletem, de aztán nem kockáztattam. De szerintem ez szép magyar fordítás, és ez áll a legközelebb tartalmilag is.

2 éve

olmik

Akármi legyek, ha nem prájm-ot mond

2 éve

karak74

Mi dönthetjük el az "akármi" jelentését? Komolyan! Nem tudom, mióta hallgatod "a csajt", de hadd nyugtassalak meg: másfél év alatt nagyon hozzászokott a fülem a kiejtéséhez. Ma már ez okozza itt a legkisebb problémámat. (Pedig az elején hogy hate-tam a csajszit?!) Egyébként az egyik fülemben headsettel, nem túl jó PC hangszórókon is hallom a krájm-ot. A k szerintem hallatszik.

1 éve

Sonsy6

Végre van egy mondat ebben a leckében, és az is ilyen. Megjegyzem a szótanulásra ott van a memrise.

1 éve

ZskaJekln

Nekem miért nem?

9 hónapja