"Ea are farfurii."

Traducere:She has plates.

February 5, 2015

22 de comentarii
Această discuție este blocată.


lonelywolf11

Este acelasi lucru,doar ca este prescurtat


PatriciaPi597229

She has dishes, notați! E și asta bună!


Diana852655

Eu am scris corect


EverAfterH990927

Eu am scris have in loc de has .Dar nu stiu de ce nu era corect,ca doar tot cu #duolingo am invatat asta si cu sora mea .


Paisie

"Has" se folosește doar la "He and She"


FreddyFazb648620

Dar se poate şi "She HAVE plates" pentru ca e acelasi lucru ca has


zuckoprea

De ce nu este corect, " She is plates" si este corect "She's plates"


AyaseKoyoto

Pt că "is" este verbul "to be" care înseamnă "a fi" , în timp ce "she's plates" (deși o formulare cam ciudată din punctul meu de vedere) poate însemna și "she has plates" caz în care apostrofa înlocuiește "ha-" din "has" care este verbul "to have" care înseamnă "a avea"


mmmmas1111

Nu stiu nici la mine nu este corect


Maxwell127

de ce pus ea are farfurii iar la tradus în engleza se scrie she has the plates, nu? da el îmi spune ca se scrie ele has got plates


SincaraRO

La mund a fost corect e foarte simplu

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.