"هي تزور أسرتها."

الترجمة:She visits her family.

منذ 3 سنوات

7 تعليقات


CoderDojo

She's visiting her family

منذ 3 سنوات

shakori999

اعتقد visiting تجي بمعنى زائر او زائرة و visit تزور او زيارات

منذ 3 سنوات

CoderDojo

لا كا قاعدة الاتنين المفروض معنى واحد بس لو هانكتب Visiting

يبقى لازم يسبقها She is

منذ 3 سنوات

shakori999

صحيح كلامك يعني لازم تصير الجملة بزمن المضارع البسيط

منذ 3 سنوات

fayadahmed

مساء النور بمعني البرنامج غلط

منذ سنتين

fayadahmed

مضبوط

منذ سنتين

masqzaz

خلونا نتعلم !

منذ سنتين
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.