Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The study is important."

Vertaling:Het onderzoek is belangrijk.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


ilse3000

"Studeren is belangrijk" vind ik het beste passen.

3 jaar gelden

SebastianChw
SebastianChw

Dat betekent "Studying is important". De vertaling zou "studie" of "onderzoek" moeten zijn.

3 jaar gelden

Eline618272

Wanneer is het nou study of studie? Of is dat iets net meervoud

2 jaar gelden

michelle311230

Study is Engels voor studie

9 maanden geleden