"The tea"

Traducere:Ceaiul

February 5, 2015

18 comentarii


sabysabi

The tea inseamna ceaiul si tea inseamna ceai corect??


[utilizator dezactivat]

    "The tea" (ceaiul) este cuvântul articulat, iar "tea" (ceai) cuvântul nearticulat


Lexi785112

    Da cel mai corect


Andreea942365

    Simplu si uşor


Larisa644991

    Dati raspunsul corect! The tea,inseamna (CEAIUL) Deci sa tineti minte ce inseamna The Tea OK... La revedere! Salutarii va pup


madalina756061

    Aaaaa??? Ce acm esti profa sau ce???


AdinaConst2

    Am pus cu emoticon si nu a mers


spxhP3lZ

    Ce usoara e engleza

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.