Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I have become a woman."

Tłumaczenie:Stałam się kobietą.

1
3 lata temu

17 komentarzy


MrocznyMrok

Zaliczyło "stałem się kobietą" :)

40
Odpowiedz3 lata temu

rafalpopek
rafalpopek

zdanie całkiem normalne, np. na potrzeby spektaklu stałem się kobietą :)

19
Odpowiedz13 lata temu

PanDynia5PL

mi też tak zaliczyło. XD

-1
Odpowiedz1 rok temu

Greg_B-doli

Tu pewnie chidzi "dorosłam, dojrzałam" a nie zmieniłam płeć.

10
Odpowiedz2 lata temu

piard4

Chodzi*

1
Odpowiedz1 rok temu

aptusr

walks

0
Odpowiedz1 rok temu

Fczarnowski

Dziwne to zdanie. Jakiś gender, zmiana płci czy coś? W innym przypadku wystarczy napisać, że osoba 'dorosła'

1
Odpowiedz1 rok temu

Naugrimo

Że co? Pierwsze koty za płoty? :) girl you'll be a woman soon...

1
Odpowiedz10 miesięcy temu

Amelkapi

A nie mogło być zostałam kobietą bi mi nie zaliczylo

0
Odpowiedz8 miesięcy temu

jarek116403

A ja nie

0
Odpowiedz5 miesięcy temu

Andrzej652228

gender?

-1
Odpowiedz1 rok temu

MichaBienia

Dlaczego nie bacame?

-2
Odpowiedz1 rok temu

Filip1410
Filip1410

tak było

-4
Odpowiedz1 rok temu

t1o2m3e4k5

A. Grodzka

-5
Odpowiedz1 rok temu

kasia7o

dziwne...

-7
Odpowiedz2 lata temu

Alekto80

A stawalam sie kobieta jest zle ?

-13
Odpowiedz3 lata temu

KamilKrzac

Zle bo piwinien byc czas dokonany

2
Odpowiedz2 lata temu