"Ihavebecomeawoman."

Tłumaczenie:Stałam się kobietą.

3 lata temu

18 komentarzy


MrocznyMrok

Zaliczyło "stałem się kobietą" :)

3 lata temu

rafalpopek
rafalpopek

zdanie całkiem normalne, np. na potrzeby spektaklu stałem się kobietą :)

3 lata temu

PanDynia5PL

mi też tak zaliczyło. XD

2 lata temu

Greg_B-doli

Tu pewnie chidzi "dorosłam, dojrzałam" a nie zmieniłam płeć.

2 lata temu

piard4

Chodzi*

2 lata temu

aptusr

walks

2 lata temu

Fczarnowski

Dziwne to zdanie. Jakiś gender, zmiana płci czy coś? W innym przypadku wystarczy napisać, że osoba 'dorosła'

1 rok temu

Naugrimo

Że co? Pierwsze koty za płoty? :) girl you'll be a woman soon...

1 rok temu

Amelkapi

A nie mogło być zostałam kobietą bi mi nie zaliczylo

1 rok temu

jarek116403

A ja nie

10 miesięcy temu

MaciejSafe

Ciekawe czemu tak dużo komentorzy jest usuniętych... Hehe

2 tygodnie temu

Andrzej652228

gender?

2 lata temu

MichaBienia

Dlaczego nie bacame?

2 lata temu

t1o2m3e4k5

A. Grodzka

2 lata temu

Filip1410
Filip1410

tak było

2 lata temu

kasia7o

dziwne...

2 lata temu

Alekto80

A stawalam sie kobieta jest zle ?

3 lata temu

KamilKrzac

Zle bo piwinien byc czas dokonany

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.