1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I have colorful hats."

"I have colorful hats."

Traducere:Eu am pălării colorate.

February 5, 2015

5 comentarii


AlexandruN15

am/ detin reprez acelasi lucru


silvia550859

Nu stiu cand se foloseste colorful si cand colored


RaphtaliaW

COLORED este verb [Past simple. Verbul la past simple se formează cu ajutorul v2 sau v-ed (terminația -ed)] COLORFUL este adjectiv.

Exemplu: I COLORED this paper=Am colorat această hârtie. (reprezintă ceea ce faci... colorezi)

The rainbow is very COLORFUL=Curcubeul este foarte colorat. (reprezintă însușirea curcubeului)


Valentina618877

La fel am tradus și eu.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.