Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Wishes for the new year"

Překlad:Přání do nového roku

0
před 3 roky

3 komentáře


nueby
nueby
Mod

jde o ustálenou frázi: Přání K novému roku, nikoliv DO nového roku. To je zcela nečeské!

Autora shora citovaného "jiného hlášení" bych poprosil, aby toto své tvrzení nějak doložil.

Sem se "do" nového roku hodí líp než "k" novému roku, protože se angličtina vztahuje k celému roku, ne jen prvnímu lednu. Navíc lze snadno zjistit přes google, že se v přáních používá "do nového roku" nesrovnatelně častěji než "k novému roku".

Zkusil jsem to přes hledání frází "do nového roku vám přeju" a "k novému roku vám přeju", rovněž ve verzích přeji a přejeme. Celkový počet odkazů pro "do" byl 26100 a pro "k" jen 9. Not even close.

My se rádi poučíme, ale ničím nepodložené anonymní tvrzení nám k tomu stačit nebude. Máte-li odkaz, podělte se, jinak ten údajně zcela nečeský překlad zůstane jako hlavní, protože se nečeským být nezdá.

2
Odpovědětpřed 3 roky

mikneb

"Novoroční přání" jsou přeci v pořádku?

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To by spise bylo "New year's wishes"

0
Odpovědětpřed 3 roky