Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sinemada çalışırım."

Çeviri:I work at the cinema.

0
3 yıl önce

15 Yorum


baykuy

I work at cinema neden kabul edilmedi?

1
Cevap ver3 yıl önce

tolga.kisa

The kullanmak zorundasın, çünkü çalıştığın sinema belli bir sinema, yani herhangi bir sinema olmadığı için "The" gerekli.

9
Cevap ver3 yıl önce

fiesta292

Bir yerde okuyan, çalışan biri the kullanmıyor diye biliyordum. Örneğin öğrenci konuştuğunda; went to school, ama veli konuştuğunda; went to the school...

0
Cevap ver3 yıl önce

aleynalper

The burda benide şaşırtti,okul cami kilise hastane gibi yerlerde ibadet ve is için bulunuyorsak the olmuyodu.bu sinema için gecerli değil mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

aleynalper

Aaa dogru,sinamada calistigini soyluyo su anda calismaya gitmiyo yani sinema belli bir sinema anladım

0
Cevap ver3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

Az once the koydum kabul etmedi simdi koydum yine kabul etmedi hüğğ

0
Cevap ver3 yıl önce

sena391980

"I work the cinema" neden kabul etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

AhmetBozkurt90

I work at the cinema demeniz gerekiyor

2
Cevap ver3 yıl önce

AhmetBozkurt90

The meselesini bir türlü anlayamadım.

0
Cevap ver3 yıl önce

536tezcan

The bir nesneyi bir yeri belirtmek icin kullanilir burda da sinemayi belirtmis

0
Cevap ver2 yıl önce

orhaneli

I am work at the cinema dedim kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

536tezcan

Cunku "am" koymussun

1
Cevap ver2 yıl önce

MUHAMMETFA80553

Am is are; fiilde kullanilmaz Ben 'çalışmak' ım olmuş

0
Cevap ver2 yıl önce

AhmetCemil15

I work on the movie theater neden kabul edilmedi ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Pardayyan

I work in the cinema yazdım kabul etti

0
Cevap ver11 ay önce