Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun bir arkadaşı var."

Çeviri:He has a friend.

1
3 yıl önce

25 Yorum


SeyfullahD2

ben he has got a friend diyerek yazdım doğru kabul etti , ama have has ile cümle kurarken "got" ekini niye getiririz niye getirmeyiz anlamadım

5
Cevap ver3 yıl önce

lrunol

has got direk var anlamına geliyor. has yapsanda bişi olmaz ama vurgu yapmak istiyosan öyle kullanabilirsin

3
Cevap ver3 yıl önce

Hayl-et

İngiliz İngilizcesinde "got" getirilir fakat Amerikan İngilizcesinde getirilmez.

0
Cevap ver4 ay önce

TSpree

have ile has arasindaki fark ile bahsedebilirmisiniz

2
Cevap ver3 yıl önce

buketsevcan

I / You / We /They için have , He / She / It için has kullanılır.

24
Cevap ver3 yıl önce

536tezcan

I, you, we ve they'de have he, she, it'de has

2
Cevap ver2 yıl önce

eaststar.

Neden does kulanmiyoruz bu cumlede

1
Cevap ver3 yıl önce

buketsevcan

Eğer soru cümlesi kurmayacaksanız, "yapmak" fiilini kullanmayacaksanız(her zaman değil tabii, çünkü "make" sözcüğü de yapmak anlamına geliyor ve ikisinin de kullanıldığı durumlar farklı), ya da yapılan bir fiile vurgu yapmayacaksanız (Bu tip kullanım fazla yaygın değildir. "I do like him", ondan gerçekten hoşlanıyorum gibi cümlelerde "do/does" vurgu anlamı katar), do / does cümlede kullanılmaz.

8
Cevap ver3 yıl önce

536tezcan

Cunku have sahiplik bildirir burdada arkadasa olan sahiplik anlaminda

0
Cevap ver2 yıl önce

Lady_gul

a kullanmadım kabul etmedi ama onun arkadaşı var denilince zaten 1 tane anlaşılıyo cevap yazar mısınız moderatörler

1
Cevap ver3 yıl önce

snt1594

isim tekilse önüne a /an ya da the yazılması gerekiyor.

2
Cevap ver2 yıl önce

536tezcan

Ama bak simdi onun arkadasi var kac tane bilinmez bu yuzden sayisini belirtmek zorundasin cunku o zaman sayisi bilinmez iki tane arkadas, uc tane arkadas

0
Cevap ver2 yıl önce

Lady_gul

tşk :)

0
Cevap ver2 yıl önce

elamert33

ben buraya he/she has a friend yazdım. cümlede cinsiyet belli değil. bu nedenle her iki seçeneği de yazdım. niye kabul etmedi.ilginç

1
Cevap ver3 yıl önce

536tezcan

Evet oyle olunca kabul etmiyo bende denemistim

0
Cevap ver2 yıl önce

esraks
esraks

Ben he is a friend dedim he's a friend olarak duzeltti ayni sey degil mi

1
Cevap ver2 yıl önce

hyurdakan

He's a friend deki "s' sahiblik belirten " s" "is'in kisaltilmis hali olan " s" degil. Onun arkadasi manasina geliyor bu nedenle. Girl's book- kizin kitabi gibi.

1
Cevap ver2 yıl önce

duru510164

Bi s den kabul etmiyo friens dedim arkadaslari oluyo ne fark eder ki gtufc uyg cnjxixgcn

1
Cevap ver1 yıl önce

nursckuru

Neden he have degil de he has ??

0
Cevap ver2 yıl önce

536tezcan

Cunku bu bir kuraldir tekillerde has kullanilir I ve you haric

0
Cevap ver2 yıl önce

nursckuru

anladım yani he has , she has gibi tşkler

0
Cevap ver1 yıl önce

muhammedha358620

Yemin ederim aynısını aynısını yaptım kabul etmedi???!!!

0
Cevap ver1 yıl önce

kata129376

Oda bisey mi ben she yazdim aptal kus kabul etmedii

0
Cevap ver1 yıl önce