1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We read the newspapers."

"We read the newspapers."

Traducere:Noi citim ziarele.

February 5, 2015

7 comentarii


IustinCodr1

Ziar, ziare...este evident plurarul...nu ei vor ziarele. Ok...ziare/ziarele, nu este acelasi plural...sau nu mai stim limba română.


iiai

Dacă știm română cu siguranță știm și despre forma articulată a substantivelor.


TheLionCat

Eu am dat ca nu pot auzi


nechitavasil

E corect să pronunți [red] la prezent?!


noname_yummy

Cuvantul read este neclar daca este la prezent sau la trecut deoarece robotul citeste r:ed ca la trecut dar spune ca e la prezent.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.