"Miałdługiewłosy."

Tłumaczenie:He had long hair.

3 lata temu

6 komentarzy


arekryn

Hairs - dlaczego źle skoro włosy to liczba mnoga?

2 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Mówiąc o osobie, w językiem angielskim używamy niepoliczalne "hair".

Tylko używamy "hairs" mówiąc o oddzielne (?) włosy:

"He has brown hair, but with a few gray hairs here and there"

"There are some dog hairs on the sofa"

1 rok temu

MaciejMazu1

Dlaczego bledna jest odpowiedz "He had a long hair"?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ ogólnie włosy są niepoliczalne (oprócz nielicznych przypadków kiedy mamy na myśli pojedyncze włosy), a przedimek a/an stawiamy tylko przed rzeczownikami policzalnymi w liczbie pojedynczej.

3 lata temu

KikaSzczepanska

dziekuje

10 miesięcy temu

MarylkaG
MarylkaG

He used to have long hair okazało sié dobrze

4 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.