Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk çok net konuşuyor."

Çeviri:The child is speaking very clearly.

3 yıl önce

8 Yorum


zizey
zizey

Speaking ve talking fiilleri aynı anlama çıkmazlar mı?

3 yıl önce

Emma-lee93

Evet olur çok küçük bir fark var o da speaking'in daha formal olması o kadar :)

3 yıl önce

zizey
zizey

Evet, haklısın. :) Bene de kabul edilebilir diye düşünmüştüm..

3 yıl önce

Ne6ahat

Şimdiki zaman mı, geniş zaman mı kullanacağımı nasıl bileceğim?

2 yıl önce

beariq
beariq

the children çoğul mu o yüzden mi kabul edilmedi ?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Evet.

2 yıl önce

beariq
beariq

teşekkür ederim :)

2 yıl önce

StellaMerlo

Children/kids= Çocuklar

Child/kid=çocuk anlamına geldiğinden sizin söylediğiniz kelime çoğuldur.

2 yıl önce