1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We drink water."

"We drink water."

Переклад:Ми п'ємо воду.

February 6, 2015

19 коментарів


lena222244

В мене не працює аудио. З іншими програмами такої проблеми немає.


OlesiaRask

А ви меред тим як сказати натиснули на мікрофон?


La-Mar

Підкажіть будь ласка, де на клавіатурі апостроф?


SergioRuido

Спосіб 1 - перемикаєте на англійську мову і праворуч біля ""Enter" клавіша Є. Спосіб 2 (якшо є цифрова клавіатура збоку праворуч) - комбінація ALT + 39

alt text


La-Mar

дякую, думала, що перший варіант буде вважати опискою. Скажіть, чи можна вивчати паралельно дві мови? Вперше на сайті, не можу розібратися


SergioRuido

З української можна поки що тільки англійську. Цей курс у режимі "бета", тобто ще виправляються помилки і користувачі можуть допомагати (детальніше - https://www.duolingo.com/comment/4913595)


SergioRuido

Якщо знаєте іншу мову - в Налаштуваннях є опція. Знайома вам мова буде у випадаючому меню.


La-Mar

Дякую) Вже добавила німецьку. Дякую за вашу роботу!


edCI1

В віндовс 7 і новіше достатньо при виборі мови вибрати розширену розкладку. Тоді апостроф буде кнопка, що перед "1" - російська "йо"


Djalin83

Встановіть іншу клавіатуру, якщо немає в рідній. Клавіатур для андроїду багато (ви ж про додаток?)


sofia590001

Переключаэш на цифри ы там шукай


wjhds

чому We drink water, а не We drink а water.?


OlesiaRask

Артикль а ставиться перед злічувальним, а воду ми порахувати не можемо


vetal701747

Тому що a=1


kristina116382

Тоже саме було :-)


ZS1p2

Тому що а=1

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.