"We drink water."

Переклад:Ми п'ємо воду.

3 роки тому

18 коментарів


La-Mar

Підкажіть будь ласка, де на клавіатурі апостроф?

3 роки тому

SergioRuido

Спосіб 1 - перемикаєте на англійську мову і праворуч біля ""Enter" клавіша Є. Спосіб 2 (якшо є цифрова клавіатура збоку праворуч) - комбінація ALT + 39

alt text

3 роки тому

La-Mar

дякую, думала, що перший варіант буде вважати опискою. Скажіть, чи можна вивчати паралельно дві мови? Вперше на сайті, не можу розібратися

3 роки тому

SergioRuido

З української можна поки що тільки англійську. Цей курс у режимі "бета", тобто ще виправляються помилки і користувачі можуть допомагати (детальніше - https://www.duolingo.com/comment/4913595)

3 роки тому

SergioRuido

Якщо знаєте іншу мову - в Налаштуваннях є опція. Знайома вам мова буде у випадаючому меню.

3 роки тому

La-Mar

Дякую) Вже добавила німецьку. Дякую за вашу роботу!

3 роки тому

edCI1

В віндовс 7 і новіше достатньо при виборі мови вибрати розширену розкладку. Тоді апостроф буде кнопка, що перед "1" - російська "йо"

3 роки тому

Djalin83

Встановіть іншу клавіатуру, якщо немає в рідній. Клавіатур для андроїду багато (ви ж про додаток?)

2 роки тому

sofia590001

Переключаэш на цифри ы там шукай

1 рік тому

lena222244

В мене не працює аудио. З іншими програмами такої проблеми немає.

3 роки тому

OlesiaRask

А ви меред тим як сказати натиснули на мікрофон?

3 роки тому

kristina116382

Yes

2 роки тому

v8Qy2

Нет

1 рік тому

wjhds

чому We drink water, а не We drink а water.?

3 роки тому

OlesiaRask

Артикль а ставиться перед злічувальним, а воду ми порахувати не можемо

3 роки тому

vetal701747

Тому що a=1

2 роки тому

kristina116382

Тоже саме було :-)

2 роки тому

ZS1p2

Тому що а=1

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.