Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Müze köşededir."

Çeviri:The museum is at the corner.

3 yıl önce

7 Yorum


ozlena

At on in de nerde nasıl kullanılacak karıştırıyorum

3 yıl önce

Emma-lee93

ON= ZAMAN olarak kullandığında "günler, günlerin sabah, öğle ve akşam vakitleri, tarih belirttiğinde, bayram gününü belirtirken" kullan. Örnekler: "In this country nobody works ON Sundays", "ON Friday morning I had to go out to see my doctor", "Republic Day in Turkey is celebrated ON 29th of October", "ON New Year's Eve we went to a night club in town." YER için biliyorsun üstünde demek on, bir de sağda-solda derken bir kalıp vardır (the building is on your right/on your left gibi), bir şeye binmiş olabilirsin "I'm ON the train coming to New York" gibi bir de telefondayım demek için de "I'm ON the phone" kalıbını diyebilirsin".

3 yıl önce

Emma-lee93

IN= ZAMAN için günün üç bölümü için kullan örn "I work IN the mornings but not IN the evenings or afternoons". Aylardan bahsederken kullanmalısın örn "She is planning to get a present for her boyfriend because his birthday is IN March." Mevsimlerle kullan örn "We're heading out to California IN Spring/Summer..." Yıllarla kullan örn "Einstein was born IN 1879." Yüzyıllarla birlikte kullanılabilir örn "The Victorian era was a period IN the 19th century." YER olarak içinde demek örnekler: "The principle is IN the classroom", "My friend is IN Germany at the moment (ülkeler, kıtalar, şehirler olabilir)", "She is IN trouble (durum belirtirken)", "I'm IN the car/taxi (araba-taksi için kullanılır)".

3 yıl önce

Emma-lee93

AT= "Zaman" için saatlerle birlikte kullanılır (at 3 o'clock, at dinnertime, at sunset, at noon etc.), "Yer" için kullanılırken böyle belirsiz yerleri tarif etmek istediğinde kullan örn "I live AT the 5th street in Tampa Bay" veya yerini bildirirken "I am at the bus stop/at the bus station/at the store/at the airport." gibi.

3 yıl önce

mert.aktas

Corner'In önünde niye the var?

3 yıl önce

Ne6ahat

herhangi bir değil belli bir köşeyi ifade ettiği için

2 yıl önce

Nezo68

Bence de

9 ay önce