"We have a pretty famous name."

Fordítás:Nagyon híres nevünk van.

February 6, 2015

12 hozzászólás


espontapon1

A "pretty" az eléggé-t jelent és nem nagyon-t!

May 14, 2018

johalasz46

Jelenteni szoktam...

November 12, 2018

Anna518802

A pretty kell oda?

June 15, 2016

_dingo_

Csak kíváncsiságból...

Az "elég jó (hír)nevünk van" nem lenne jó?

February 6, 2015

Abenhakan

A hírnév nincs ebben benne, "az elég jó" az határeset, a famous kifejezetten híreset jelent.

February 6, 2015

_dingo_

Rendben, köszönöm! :)

February 6, 2015

ViktorKics

a népszerű nyilván nem jó

February 3, 2017

mogyi5

Nem, az popular.

February 14, 2018

TthKarola

Ki akar ... ozni

June 25, 2018

TthKarola

Senki nem szeretne ...ozni?

June 25, 2018

esponta

Hol van itt a nagyon?

December 27, 2018

KrisztinaGaluska

Van egy eléggé híres nevünk. Miért nem jó?

April 19, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.