1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The health insurance is free…

"The health insurance is free of charge."

Çeviri:Sağlık sigortası ücretsizdir.

February 6, 2015

11 Yorum


Mehmet940

Sadece free diyebilir miydik ?

August 19, 2015

Bilginer78

free of charge bir kalıpmı ? başka nerelerde kullanılır ? Bilen var mı ?

February 6, 2015

Selcen_Ozturk

kalıp, ücretsiz demek, ücretsiz anlamında her yerde kullanılır

February 6, 2015

Kastamonu374

free'de zaten ücretsiz anlamına gelmiyor mu

August 24, 2018

AknK6

health insurance is free. Olmamı..

June 30, 2019

lalelalelale

The health insurance is free .yanlış mı

August 23, 2017

Erkmen538248

"Saglık sigortası ücretsiz yenilenir" yazdım kabul etmedi

September 25, 2017

bahacolkes

Free of charge, ücretsiz demek oluyor. Sağlık sigortası ücretsizdir demek istemiş. Yenilenme yok yani :)

October 4, 2017

Emro85767

Ne health yedik bilmiyorum ki

December 28, 2017

arkapencer

:)

January 27, 2019

Nehir845850

Kendini komik mi saniyon sen

August 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.