Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She is eight."

Tłumaczenie:Ona ma osiem lat.

3 lata temu

7 komentarzy


Irekirek

Ona ma osiem ale o latach to chyba nie jest wspomniane

3 lata temu

Radarrek

Jeśli rozmowa jest na temat jej wieku to wtedy wynika z kontekstu :)

3 lata temu

HalinaMari

Tak to wyglada!!

1 rok temu

annie402005

To jest wyrwane z dialogu chociaz mozna sie domyslic ze o wiek chodzi powinni dodac 'old'

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Wyrażenie typu: zaimek osobowy + czasownik "is" + liczebnik główny (ang. Cardinal Number) - to w j.angielskim idiom, oznaczający wiek osoby, niezależnie czy dodamy na końcu "old", czy też nie.

9 miesięcy temu

wrocek9

Wpisałem ona z małej litery i nie zaliczyło upsss

11 miesięcy temu

kotek774553

A tlumaczenie " Ona jest osma" jest dobre?

9 miesięcy temu