"El bea."

Traducere:He drinks.

February 6, 2015

15 comentarii
Această discuție este blocată.


MMGiulia

Bunaa! Am nevoie de ajutor! Cand trebuie sa pun la un cuvant terminatia "s,, de exemplu la drink .. ??


Cristiana907241

Pai cand e la persoana a treia,de exemplu:She runs. sau He eats


Larisa515479

Deci,la persoana a doua nu punem ca terminație ,,s" ?


sergiu243779

La persoana a treia (el,ea),(he/she drinks )si pt lucruri si animale( it drinks.)


andreea306677

Terminația s se pune când punem la plural ex apple măr apples mere


Alex741599

De obicei terminatia s se pune la He She si It. Ex He drinks She runs sau Angelo drinks (Angelo e el adica He si terminatia respectiva este s)


pisici8

Drinks se pune doar la persoana a 3 a singular.La celelalte persoane drink


MariaBurla5

mmmadmwjdj0mw..!)(*$591&uu


Lali273214

Wuxjeidx 3jd3 ud


AlexutuAlx

Aaa sunt confuz la ea se apune she la baiat?


Irina789988

E faină aplic.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.