1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Give me the application tomo…

"Give me the application tomorrow."

Çeviri:Bana başvuruyu yarın ver.

February 7, 2015

5 Yorum


CigdemFurat

"application" kelimesinin uygulama veya basvuru anlaminda kullanildigini nasil ayirt ederiz?


ErdemTezbasaran

Uygulama ver desek olmaz mı


tugerr

the appli. dediği için belirli bir uygulamdan bahsediyor. bu yüzden (o uygulamayı...) olarak doğru olandır


TCGozdeOzg

Yarın bana basvuru formunu ver dedim kabul etmedi


MeteUlku

"başvuru formu" = "application form"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.