Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Ik vraag om een bord pasta."

Vertaling:I ask for a plate of pasta.

3 jaar gelden

6 opmerkingen


lisanne0987

Waarom is het niet "i ask for a plate pasta"?????

3 jaar gelden

Maurice314
Maurice314

1) Je hebt een "of" nodig . Je wilt een bord die pasta bevat. Hier "of" betekent bevat. 2) Het woord "I" is altijd een hoofdletter in Engels.

2 jaar gelden

makkiev

Meestal zet je er gewoon of tussen

3 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Je moet 'of' tussen 'plate' en 'pasta' zetten, anders betekent het zoiets als 'pasta uit borden gemaakt', :D

1 jaar gelden

Katyiscool

Ik had ook i ask a plate pasta..: (

2 jaar gelden

Maurice314
Maurice314

Je hebt "for" nodig. Je wilt niet de advises van een plate pasta. Je wilt een plate pasta.

2 jaar gelden