A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van célom."

Fordítás:I have an objective.

3 éve

5 hozzászólás


fectroll
fectroll

Or "I have a purpose."

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

or "I have a goal".

3 éve

fectroll
fectroll

Your right.

3 éve

maria.toro3

aim

3 éve

karak74

Így tanul az ember! Most már tudom, hogy nem mindegy: eltalálni való célom van ('target') vagy elérni való célkitűzésem ('objective').

1 éve