Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Vannacht voelt zij zich anders."

Vertaling:Tonight she feels different.

0
3 jaar gelden

4 opmerkingen


trevog10

zich wordt nu niet vertaald naar het engels, iemand enig idee waarom dat zo is?

0
Reageer3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Omdat voelen in het Nederlands een wederkerend werkwoord is, maar in het Engels niet (denk ik).

3
Reageer3 jaar gelden

ype4

Ik. Heb het nog niet door hoe je sommige woorden moet wisselen om de zin goed af te maken.

0
Reageer2 jaar gelden

Liliane391661
Liliane391661

ik ook niet

0
Reageer1 jaar gelden