"Vannacht voelt zij zich anders."

Vertaling:Tonight she feels different.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


trevog10

zich wordt nu niet vertaald naar het engels, iemand enig idee waarom dat zo is?

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Omdat voelen in het Nederlands een wederkerend werkwoord is, maar in het Engels niet (denk ik).

3 jaar gelden

ype4

Ik. Heb het nog niet door hoe je sommige woorden moet wisselen om de zin goed af te maken.

2 jaar gelden

Liliane391661
Liliane391661

ik ook niet

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.