"Дата народження"

Переклад:Date of birth

February 7, 2015

5 коментарів
Це обговорення закрито.


fermopili

а почему нельзя birthday


flameofgrace

Я додав це як варіант. Як правило, "birthday" використовується для вечірки. "birth date/day" - це коли ви народилися.


Olly_1052

"Birthday" - це свято День народження. Він буває щорічно. Наприклад, мій День народження - в травні.
Дата народження = Date of birth - це конкретно (число+місяць+рік), одна-єдина на все життя, вказується в документах.


LewKostyny

Чому не "A date"?


flameofgrace

Ви маєте на увазі "A date of birth"? Якщо так, A може означати будь-який день, тоді як «Date of Birth» сама по собі без «a» означає конкретний день вашого народження.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.