1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Will they fall off the roof?"

"Will they fall off the roof?"

Çeviri:Onlar çatıdan düşecek mi?

February 7, 2015

7 Yorum


mars666

"Onlar çatıdan mı düşecek " nasıl söylenir?


ermahkaraa

Will they fall from the roof ?? olabilir,sanirim.


ermahkaraa

Tesekkur ederim,farkettim. Dogrusu nedir peki ??


bilgekaganylmz

"Onlar çatıdan mı düşecek" galiba yine "Will they fall off the roof" diye söylenir. Kabul etmediyse rapor etmek gerekiyor.


fevzi892693

Will neden fiil'in önüne gelmedi.önceki cümlelerde fiilden önce gelirdi, bu cümlede isimden önce gelmiş


kedicim

soru cümlesine dönüştüğü için

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.