1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the novel about?"

"What is the novel about?"

Çeviri:Roman ne hakkında?

February 7, 2015

7 Yorum


144965

Ayrica what about is novel da diyebilirmiyiz


Selcen_Ozturk

hayır bu sıralama İngilizcede yanlış olur.

"What about the novel?" dersek de "peki ya roman?" demiş oluyoruz. Tamamen farklı bir anlam.


Anonymous-1

what is about - ne hakkindadir demek bildigim kadariyla o zaman what is about the novel ? ola bilir


Selcen_Ozturk

hayır böyle bir kullanım da yok İngilizcede


Anonymous-1

teşekkür ederim


evalkahya

novel deyince aklıma visual novel (görsel roman) oyunları geldi :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.