1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He runs one meter per second…

"He runs one meter per second."

Çeviri:O saniyede bir metre koşar.

February 7, 2015

19 Yorum


RedzB

O her saniyede bir metre koşar.


Selcen_Ozturk

Türkçede böyle bir kullanı yok. her yılda bir , her ssaniyede bir demiyoruz, her kullanmıyoruz.


HulyaCakka

niye saat basi ilac al deriz .sher saatte bir mama ver vs kullaniliyor bence bu cevap okey bunu ingilizce soyleyince zaten ing anlamda bozukluk yok, bize turkce tercume gerekmiyor ingilizcesini dogru anlatmamiz anlamamiz gerekiyor


HulyaCakka

bende ayni.ayni anlam rapor ettim


Lingosia

seconds neden doğru değil ?


RamazanCen

"Bir saniyede bir metre koşar " dedim kabul etmedi?


HulyaCakka

per basina demek o zaman saniye basina 1 metre kosar diyelim kabul etsin.faindaysaniz ingilizceye cevirirken problem yok tercume ettigimizde sorun oluyor,bizim icin muhim olanda anlatmak istedigimizi dogru anlatabilmek karsimizdakine ve onu dogru anlamamiz uzulmek yokkkkkk


mrv68mrv

saniyede bir metre ne ya çita mısın mübarek


aras161616

Saatteki hızı 3,6 km yapar. Kaplumbağa desen belki olurdu:)


mrv68mrv

oldu bi dahakine öyle derim


serdarestik

O bir metreyi saniyede koşar olmazmi


ngilizceuz3

Allah birdir yazdim tuh bu dogru degil dedi


BEME_2

O saniyede bir metre koşar


nevzetay

cümlede ''per'' nerde kullanılıyor?


YusufDemir804811

saate bir saniyede bir anlamında


ayse994498

Cevabimi dogru kabul etmesi gerekiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.